fbpx

If you can dream it, you can do it
– Walt Disney –

Waarom is het zo belangrijk om te weten wat jouw missie is?

Jouw missie is waar jij voor staat! Waar jij in gelooft. Datgene wat jou vreugde geeft. Vanuit jouw missie vorm jij jouw doel. Wat wil jij bereiken in jouw leven? Als jij weet wat dat is, kan jij de juiste keuzes maken in jouw leven om dichter bij jouw doel te komen, om zo jouw missie te leven en het leven te leiden zoals jij dat het liefst zou willen.

Hoe kan jij jouw missie helder krijgen?

Het woord missie klinkt best zwaar. Maar dat is het juist niet! Jouw missie is datgene waar jij blij van wordt. Waar jij energie van krijgt. Waar jij ’s morgens voor uit je bed springt. Waar jouw hart sneller van gaat kloppen. het is jouw persoonlijke visitekaartje! Het is niet persé nodig dat jij jouw geld verdient met het uitdragen van jouw missie. Maar hoe fijn zou het zijn als je dat wel zou kunnen! Jouw missie is immers datgene wat jij het liefste doet. Het vinden van jouw missie is niet zo moeilijk. Wat lastiger is, is om het pad van jouw missie te volgen. Zorg dat jij de afslag naar vreugde en geluk niet mist!

Veel ondernemingen worden opgestart vanuit een fantastisch idee. Een idee dat bijdraagt om de wereld mooier te maken. Maar om dat idee om te zetten naar een succesvolle, purpose gedreven business en daar als ondernemer je boterham mee te verdienen is geen gemakkelijke opgave. Wij weten dit uit ervaring. Ook wij hebben deze hobbelige weg bewandeld.

Omdat jij, net als wij, de kans moet pakken om in harmonie te kunnen leven met jouw leefomgeving en jezelf, delen wij graag onze succesformule met jou. Zo maken wij samen de wereld beter en mooier. Want we hebben dringend behoefte aan “game changers”. Mensen die hun missie durven om te zetten in daden.

We voelen het, we weten het en we zien het. We bereiken een tipping point waar mensen het niet meer acceptabel vinden wanneer ondernemers diensten en producten op de markt brengen die schadelijk zijn voor mens, milieu en maatschappij. Dit biedt kansen voor startende ondernemers die expliciet kiezen voor Doing Good Business. Ondernemers die slaafvrije chocolade verkopen, ondernemers die ervoor zorgen dat er zo min mogelijk plastic op straat beland door prachtige waterflessen te verkopen tot ondernemers die verslaafden en psychisch kwetsbare mensen aan het werk helpen. Voorbeelden zijn er al te over.

Deze andere manier van ondernemen biedt nieuwe kansen en mogelijkheden. Aaron Hurst, auteur van het boek De betekeniseconomie, oftewel in het Engels The Purpose Economy, geeft aan dat na 2020 ‘het maatschappelijk verschil maken’ de nieuwe norm is in het bedrijfsleven. Bedrijven die een positieve winst maken en een positieve waarde leveren zijn de bedrijven die we als winnaars zullen gaan bestempelen.

Ontdek onze succesformule en kom naar één van onze Business Kick Starter Dagen. Op de Business Kick Starter Dag biedt The Be In Harmony Business Kitchen jou alle ingrediënten voor een succesvolle, purpose gedreven business.

Wat gaan we op de Business Kick Starter Dag doen?

  • We gaan samen ontdekken wat jouw missie is, om zo een geweldige energy boost te krijgen en jouw doelen te kunnen bereiken.
  • We gaan samen kijken hoe jij jouw missie kan omzetten in een verkoopbaar product en dus naar een succesvolle business.
  • Je gaat leren hoe jouw idee wordt omgezet in een dienst of product waar daadwerkelijk vraag naar is door op zoek te gaan naar het probleem van én de oplossing vóór jouw klant.
  • We gaan samen kijken wie jouw doelgroep is, waar deze zich bevindt en hoe je deze kunt bereiken.
  • We gaan samen kijken hoe jij jouw business het beste kunt gaan organiseren.
  • We gaan samen zorgen dat jij blij en gelukkig wordt én blijft, van jouw business.
  • We gaan aan de slag om te zorgen dat jij jouw kracht maximaal  benut door jouw belemmerende overtuigingen te elimineren.
  • En je gaat kansen en mogelijkheden voor jouw business ontdekken die jij voorheen niet zag.

Ben jij er klaar voor om een succesvolle, purpose gedreven business op te bouwen?

Menu

Stuur mij de kennismakingsvideo!

Doe mee!

Stuur mij de kennismakingsvideo!